ویسٹ انڈیز میں ڈاکوؤں کی فائرنگ سے برطانوی کرکٹرہلاک

بدھ, 13 اپریل 2016 18:41

ٹرینیڈاڈ: برطانوی نوجوان کرکٹر ایڈریان سینٹ جون ڈاکوؤں کے موبائل چھیننے پر مزاحمت کے دوران ان کی فائرنگ کا نشانہ بن کر ہلاک ہوگئے جب کہ ویسٹ انڈیز کے شہرت یافتہ کھلاڑی کرس گیل نے ان کی موت پر دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔

مقامی میڈیا کے مطابق گیل اکیڈمی کی جانب سے کھیلنے والے سینٹ جون اپنی گاڑی میں ویسٹ انڈیز کے علاقے رٹرینیڈاڈ سے گزر رہے تھے کہ انہوں نے جیسے ہی ایک شخص کی جانب سے لفٹ لینے کے اشارے پر ے گاڑی روکی تو اس نے اپنے ساتھی کے ساتھ انہیں لوٹنے کی کوشش کی تاہم سینٹ جون نے مزاحمت کی جس پر ڈاکوؤں نے فائرنگ کردی جس کے نتیجے میں وہ گولی لگنے سے موقع پر ہی ہلاک ہوگئے جب کہ پولیس نے ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

دوسری جانب ویسٹ انڈیز کے مایہ ناز کرکٹر کرس گیل نے اپنے ٹویٹ میں سینٹ جون کی ہلاکت پر افسوس کا اظہار کرتے کہا ہے کہ یہ خبر سن کر دل دکھی ہوا ہے اور وہ سینٹ کے والدین کے دکھ میں برابر کے شریک ہیں۔ اکیڈمی کے مینیجرکا کہنا ہے کہ جون اکیڈمی کے کپتان اورباصلاحیت کرکٹر اور انتہائی اچھے انسان تھے جب کہ برطانیہ میں کرس گیل اکیڈمی کے سب سے پہلے ممبر بھی تھے۔

Read 328 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto