چوہا مارنے والی مہم کا مذاق اڑانے والے اب خود ہی چوہے ماریں۔ پرویز خٹک

جمعرات, 14 اپریل 2016 14:12

وزیر اعلیٰ خیبر پختونخوا پرویز خٹک نے کہا ہے کہ پاناما لیکس معاملے کا مجھے کچھ نہیں پتا”میں صوبے کے مسائل میں الجھاہوں“۔

پشاور میں میڈیا سے گفتگو رکرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ پانا مالیکس معاملے کی تحقیقات ہونی چاہئیں ، حکومت نے وعدے کے باوجود مغربی روٹ کا منصوبہ کھٹائی میں ڈال دیا تاہم ہم نے سی پیک سے منسلک تمام سہولتیں فراہم کرنے کا مطالبہ کیا ہے ۔چوہے مارنے کے حوالے سے صحافی کے سوال پر انکا کہنا تھا کہ میڈیا نے اس مہم کااس قدر مذاق اڑایا ہے تو اب چوہے بھی مذاق اڑانے والوں کو مارنے چاہئیں ۔

وزیر اعلیٰ نے کہا کہ وہ عوام کو صحت کی بنیادی سہولیات فراہم کرنے میں کوشاں ہیں اور ہسپتالوں کی حالت بہتر بنائی جا رہی ہے ، صوبے میں تعلیم اور صحت پر سب سے زیادہ فنڈ رکھے گئے ہیں اور حکومت عوام کو بنیادی سہولیات فراہم کرنے کیلئے سنجیدگی سے کام کر رہی ہے ۔

Read 337 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto