جی ایچ کیو میں تقسیم اعزازات کی تقریب، آرمی چیف جنرل راحیل شریف مہمان خصوصی

جمعرات, 14 اپریل 2016 21:11

راولپنڈی: سربراہ پاک فوج جنرل راحیل شریف نے آپریشن ضرب عضب میں بہادری پر فوجی جوانوں، شہدا کے لواحقین اور دیگر کو اعزازات سے نوازا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق جنرل ہیڈکوارٹر میں آپریشن ضرب عضب کے دوران بہادری کی داستانیں رقم کرنے والے جوانوں اور شہدا کے لواحقین کو اعزازات سے نوازنے کی تقریب منعقد ہوئی جس کے مہمان خصوصی آرمی چیف جنرل راحیل شریف تھے۔ تقریب میں فوجی حکام کے علاوہ آپریشن ضرب عضب میں جان کا نذرانہ پیش کرنے والے جوانوں کے لواحقین اور غازیوں کی بڑی تعداد نے شرکت کی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے 35 افسران اور جوانوں کو تمغہ بسالت، 35 افسران کو ستارہ امتیار ملٹری اور 5 افسران اور جوانوں کو یونائیٹیڈ نیشن میڈل سے نوازا۔ آپریشن ضرب عضب میں شہید ہونے والے جوانوں کے لواحقین نے آرمی چیف سے میڈل وصول کئے۔ تقریب کے بعد آرمی چیف نے شہدا کے لواحقین سے ملاقات کی اور کچھ وقت ان کے ساتھ بھی گزارا۔

Read 285 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto