چھوٹو گینگ کے سرغنہ کی بہن کا پتہ چل گیا ،بے چاری بھائیوں کے ظلم کا شکار نکلی،فوج سے نہ لڑنے کامشورہ

اتوار, 17 اپریل 2016 20:09

صادق آباد: راجن پور کے علاقہ سون میانی کے قریب کچہ جمالی میں پاکستانی فورسز بدنام زمانہ چھوٹو گینگ کیخلاف اٹھارہ روز سے مصروف عمل ہیں، گینگ کے سربراہ غلام رسول چھوٹو گینگ کے سربراہ غلام رسول چھوٹو کی بہن بھی سامنے آگئیں اوربھائی کے نام پیغام میں کہاکہ فوج سے نہ لڑیں۔ اسی سالہ بیگم بی بی صادق آباد کے نواحی گاﺅں میں مقیم ہیں جہاں پروہ کسمپرسی کی زندگی بسر کر رہی ہیں۔ غلام رسول چھوٹو کی بہن کا نام بیگم بی بی ہے اور وہ بیوہ ہیں۔

 بیگم بی بی نے گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ غلام رسول چھوٹو اور شوبی اس کے بھائی ہیں۔ بیگم بی بی کی شادی محمد بخش سے کچہ شاہ والی میں ہوئی تھی جو کہ بعد میں وفات پا گیا۔

بیوہ ہونے پر غلام رسول چھوٹو کے بھائی شوبی نے اپنی بیوی بہن کو پچیس ہزار روپے کے عوض غلام محمد نامی شخص کے ہاتھوں فروخت کر دیا جس کے بعد بیگم بی بی کا اپنے گھر والوں سے رابطہ نہیں ۔ بیگم بی بی نے بتایا کہ اپنے دوسرے خاوند کی وفات کے بعد میں پندرہ سال سے یہاں پر آباد ہوں۔ میرا غلام رسول چھوٹو سے کوئی تعلق واسطہ نہیں، پولیس نے متعدد بار مجھے چھوٹو سے تعلق کے الزام میں حراست میں لیا مگر تفتیش کے بعد چھوڑ دیا میں ود اپنے بھائیوں کے ظلم کی ستائی ہوئی ہوں میں نے دربدر کی ٹھوکریں کھا کر اپنے بچے کو پالا ہے۔

انہوں نے کہا کہ وہ اپنے بھائی سے متعلق خبروں سے آگاہ ہیں میں اپنے بھائی کو کہتی ہوں کہ پاک فوج اور حکومت سے لڑائی مت کرو۔ بیگم بی بی نے اس موقع پر پاک فوج زندہ باد کے نعرے بھی لگائے

Read 374 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto