بیرون ملک اثاثوں کو واپس لانے کی بات کرنے پر میاں نواز شریف نے آج تک مجھے معاف نہیں کیا: جاوید ہاشمی

ہفتہ, 23 اپریل 2016 18:56

لاہور: باغی سیاستدان جاوید ہاشمی نے انکشاف کیا ہے کہ میاں نواز شریف نے بیرون ملک اثاثوں کا تذکرہ کرنے پر انہیں آج تک معاف نہیں کیا۔
نجی ٹی وی کے پروگرام میں انٹرویو دیتے ہوئے جاوید ہاشمی کا کہنا تھا کہ میں نے میاں نواز شریف سے کہا تھا کہ اگر آپ کے یا آپ کے بچوں کے ملک سے باہر اثاثے ہیں تو وہ قوم کی امانت ہیں اور انہیں وطن واپس لائیں ۔ میرے اس مشورے پر میاں نواز شریف آج تک مجھ سے ناراض ہیں اور انہوں نے مجھے معاف نہیں کیا۔
انہوں نے بتایا کہ یہ باتیں انہوں نے مشرف دور میں جیل میں بیٹھ کر اور رہائی کے بعد بھی کیں جبکہ 2008 میں پی پی کے ساتھ بننے والی مخلوط حکومت کے دوران بھی بیان دیا تھا۔ انہوں نے بتایا کہ بیرون ملک اثاثوں کے معاملے پر جب میں نے مخلوط حکومت کے دوران بیان دیا تو میاں صاحب نے ناراضی کا اظہار کیا جس پر میں نے اسمبلی کی نشست سے استعفیٰ لکھ کر انہیں بھیج دیا۔

Read 424 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto