میں قطرینہ اور دپیکا نہیں بن سکتی، نرگس فخری

ہفتہ, 30 اپریل 2016 14:27

ممبئی: امریکی نژاد ماڈل اور اداکارہ نرگس فخری کا کہنا ہے کہ فلم انڈسٹری میں انھیں اداکارہ قطرینہ کیف جیسی کامیابی تو نہیں ملی لیکن وہ اچھا کام کرنا چاہتی ہیں۔

نرگس نے 2011 میں امتیاز علی کی فلم ’راک اسٹار‘ سے اپنے فلمی سفر کا آغاز کیا تھا۔نرگس اپنے بالی وڈ کے سفر کو آسان نہیں مانتی ہیں۔ وہ کہتی ہیں جن لوگوں کے ساتھ میں نے کام کیا مجھے لگا کہ وہ میرا ساتھ دیں گے لیکن انھوں نے بھی مجھے تنہا چھوڑ دیا۔نرگس کہتی ہیں ایسا وقت بھی آیا تھا جب میں نے سوچا سب کچھ چھوڑ کر چلی جاؤں لیکن مجھے لوگوں کو بتانا تھا کہ میں کمزور نہیں ہوں۔ مجھے پتہ ہے کہ میں قطرینہ کیف یا دپیکا جیسی نہیں بن سکتی۔انھوں نے کہا کہ اس مقام پر پہنچنے کے لیے میں نے اخلاقی اقدار کی قربانی نہیں دی  جس پر مجھے فخر ہے۔

Read 1144 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto