یوم آزادی صحافت: ہانگ کانگ میں اخبار کا ایڈیٹر معطل

منگل, 03 مئی 2016 14:54

ہانگ کانگ میں ایک بڑے اخبار کے ایڈیٹر کو معطل کردیا گیا ہے جس کے بعد صحافی برادری احتجاج کے لیے سڑکوں پر آگئی۔

آزادی صحافت کے عالمی دن پر ہانگ کانگ میں صحافیوں کا احتجاج جاری ہے۔ یہ احتجاج ملک کے سب سے بڑے اخبار کے ایڈیٹر کی معطلی کے خلاف کیا جارہا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق اخبار منگ پاؤ میں پاناما پیپرز کے انکشافات کے متعلق ایک رپورٹ شائع کی گئی تھی جس میں امرا اور طاقتور افراد کے آف شور کاروبار کا ذکر کیا گیا تھا۔

اس سے قبل اخبار کے صفحہ اول پر ہانگ کانگ کے ان سیاستدانوں اور دولتمندوں کے بارے میں بھی رپورٹ چھپ چکی ہے جن کا نام پاناما دستاویزات میں آیا تھا۔

اخبار انتظامیہ کا کہنا ہے کہ ایڈیٹر کو مالی اخراجات میں کمی کے لیے نکالا گیا ہے تاہم اخبار کے ملازمین اور مظاہرین نے اس وجہ کو بے بنیاد قرار دیا۔

مظاہرین کا مطالبہ ہے کہ انتظامیہ کیونگ کو فارغ کرنے کی ٹھوس وجہ بتائے۔

یوم آزادی صحافت کے موقع پر ایک ایڈیٹر کی معطلی اور صحافیوں کا احتجاج آزادی صحافت پر ایک سوالیہ نشان ہے۔

Read 450 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto