ہم جنس پرستی کا الزام ،داعش نے ایک اور نوجوان کو بلند عمارت سے دھکادے کر بھیانک موت دےدی

پیر, 09 مئی 2016 13:10

شام و عراق میں برسرِ پیکار دہشتگرد تنظیم داعش کے جنگجوﺅں نے ایک اور نوجوان کو ہم جنس پرستی کے الزام میں بلند و بالا عمارت سے دھکادے کر بھیانک موت دے دی ۔ڈیلی میل کے مطابق جب شامی نوجوان کو سرِ عام پانچ منزلہ عمارت کی چھت سے نیچے گرایا جانے لگا تو لوگوں کی ایک کثیر تعداد یہ منظر دیکھنے کے لئے جمع ہو گئی جس میں بڑی تعداد میں بچے بھی شامل تھے ۔

نوجوان کو شام کے صوبہ حلب کے شہر منبج میں موت کے گھاٹ اتار ا گیا ۔ داعش کی جانب سے جاری کی گئی تصاویر میں دیکھا جا سکتا ہے نوجوان کی آنکھوں پر پٹی باندھ کر اسے عمارت کی چھت پر لے جایاگیا ہے اور پھر اسے سب کے سامنے موت کے گھاٹ اتارنے کے لئے نیچے گرا دیا گیا ۔

Read 2117 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto