ڈی آئی خان میں دہشتگرد تنظیم دوبارہ سرگرم ہوگئی ،عمران خان

ہفتہ, 21 مئی 2016 20:19

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ عوام کے حقوق کی ذمہ داری حکومت پر ہے۔معصوم لوگوں کے قتل پر خیبر پی کے حکومت علامہ راجہ ناصر عباس سے مکمل تعاون کرے گی۔ 
اسلام آباد میں مجلس وحت المسلمین کے دھرنے میں اظہار یکجہتی کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ مجھے تو آج خیبر پی کے میں ماضی میں ہونے والے ظلم کا علم ہوا۔اس معاملے کو ایپکس کمیٹی کے اجلاس میں اٹھائینگے۔مجلس وحدت المسلمین کے نمائندے کی وزیراعلیٰ سمیت صوبائی حکومت کے اعلیٰ عہدیداروں سے ملاقات کرائینگے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ڈی آئی خان میں ایک دہشتگرد تنظیم دوبارہ سرگرم ہوگئی ہے۔شدت پسندقبائلی علاقوں کی طرف سے آتے ہیں۔اس موقع پر مجلس وحدت المسلمین کے مرکزی رہنما راجہ ناصر عباس نے کہا کہ خیبر پی کے میں صورتحال سے مطمئن ہوگئے ہیں لیکن دوسرے صوبوں میں صورتحال ٹھیک نہیں۔ہمارے لوگوں کو مارا گیا جس کیخلاف بھوک ہڑتال شروع کی ہے جب تک انصاف نہیں ملے گا ہم یہاں سے نہیں جائینگے۔

Read 1688 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto