امریکا میں کالج کی صفائی کرنے والا اسی کالج سے انجینیئر بن گیا

بدھ, 15 جون 2016 09:42

امریکی کالج میں گزشتہ 8 سال تک صفائی کرنے والے شخص نے اسی ادارے سے انجینیئرنگ میں گریجویشن کرکے دنیا کو حیران کردیا۔

امریکی شہری مائیکل ووڈریئل نے وورکیسٹر پولی ٹیکنک کالج میں 8 برس تک کچرا اٹھانے، بلیک بورڈ صاف کرنے اور قالینوں پر ویکیوم چلانے کا کام کیا لیکن گزشتہ ماہ اسی ہاتھوں نے اس کالج کا ایک اہم اعزاز حاصل کیا جو انجینیئرنگ ڈگری تھی۔

2008 سے قبل مائیکل ووڈریئل ایک کامیاب ٹھیکیدار تھا لیکن اچانک مالی مشکلات آڑے آتی گئیں اور اس کا کاروبار ختم ہوگیا اور وہ مکمل طور پر دیوالیہ ہوگیا جس کے بعد وہ نوکری کے لیے کوشش کرتا رہا لیکن کوئی نتیجہ نہیں نکلا تاہم اس نے کالج میں ملازمت اختیار کی جہاں وہ صفائی کا کام کرتے رہا، مائیکل کو کالج میں مفت تعلیم کی پیشکش کی گئی جسے اس نے قبول کیا اور رات کو صفائی کے بعد دن میں پڑھائی کرتا۔

مائیکل نے مسلسل محںت کے ساتھ تعلیم حاصل کی جس سے وہ کالج میں مشہور ہوگیا اور اس نے تمام سیمسٹر میں امتیازی نمبروں سے کامیابی بھی حاصل کی جس کے بعد 14 مئی 2016 کو 8 سال کی محنت کے بعد اسے اسٹیج پر بلاکر انجینیئرنگ کی ڈگری عطا کی گئی۔

Read 553 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto