قرض اتارو ملک سنوارو کا پیسہ کہاں گیا؟صحافی کے سوال پر پرویز رشید آگ بگولہ ، نیوز کانفرنس ختم کردی

منگل, 26 جنوری 2016 20:43

اسلام آباد (مانیٹرنگ ڈیسک ) پریس کانفرنس کے دوران قرض اتارو ملک سنوارو مہم پر صحافی کے سوال پر وفاقی وزیر اطلاعات پرویز رشید بھڑک اٹھے اور نیوز کانفرنس ختم کر دی ۔

تفصیلات کے مطابق پریس کانفرنس کے دوران صحافی سے پرویز رشید سے سوال کیا کہ ”قرض اتارو ملک سنوارو کا پیسہ کہاں گیا ؟“ ۔سوال سنتے ہی وفاقی وزیر آگ بگولہ ہو گئے اور جواب دینے کی بجائے صحافی سے سوال کر ڈالا کہ ”آپ کہاں کام کرتے ہیں اور آپ کو کس نے نوکری پر رکھا؟“ صحافی نے جواب دیا کہ ” میں اے پی پی میں کام کرتا ہوں “۔جواب میں پرویز رشید کا کہنا تھا کہ آپ سرکاری رپورٹر ہیں اور پھر بھی وزیر اعظم کے خلاف سوال پوچھتے ہیں۔مجھے افسوس ہے کہ اے پی پی نے آپ کو نوکری دی ہوئی ہے۔صحافی سے تلخ کلامی کے بعد دوسرے صحافی نے پرویز رشید سے سوال کیا کہ آپ نے کس لہجے میں صحافی سے بات کی ہے ؟ جس پر وفاقی وزیر نے پریس کانفرنس ختم کر دی۔

Read 416 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto