آفریدی ایک بار پھر اِن ایکشن، صحافی کے سوال پر پریس کانفرنس چھوڑ کر چلے گئے

بدھ, 27 جنوری 2016 17:13

اسلام آباد(مانیٹرنگ ڈیسک) قومی ٹی 20 ٹیم کے کپتان شاہد آفریدی نے ایک بار پھر نیا تنازعہ کھڑا کردیا ، صحافی نے نیوزی لینڈ کیخلاف ناقص کارکردگی کے حوالے سے سوال کیا تو برا مان گئے اور پریس کانفرنس چھوڑ کر چلے گئے۔
تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں پی ایس ایل کی ٹیم پشاور زیلمے کی شرٹ کی تقریب رونمائی کے موقع پر شاہد آفریدی نے پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پشاور زلمے کو سپانسر کرنے پر بحریہ ٹاو¿ن کے شکر گزار ہیں بحریہ ٹاو¿ن کراچی کا دبئی طرز کا سٹیڈیم بنانے کا فیصلہ خوش آئند ہے۔
ایک صحافی نے جب نیوزی لینڈ کیخلاف ناقص کارکردگی کے حوالے سے سوال کیا تو آفریدی برامان گئے اور جواب دینے کی صحافی کو کہا کہ یہ پلیٹ فارم ایسا نہیں کہ ایسے سوالات کیے جائیں ناقص کارکردگی کے حوالے سے 2 روز سے جواب دے رہا ہوں۔
واضح رہے کہ نیوزی لینڈ کے دورہ پر روانہ ہونے سے پہلے لاہور میں ایک صحافی کے سوال کو کپتان آفریدی نے گھٹیا سوال قرار دیا تھا جس پر ہنگامہ کھڑا ہوگیا تھا۔

Read 500 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto