ایان علی نے ای سی ایل سے نام نکلوانے کیلئے نفلی اعتکاف کی منت مان لی

منگل, 28 جون 2016 04:35

اسلام آباد : کرنسی سمگلنگ کے الزام میں پکڑی گئی ماڈل ایان علی نے ایگزٹ کنٹرول لسٹ (ای سی ایل) سے نام کے اخراج کیلئے نفلی اعتکاف پر بیٹھنے کی منت مان لی ۔

خبررساں ایجنسی نے اپنے ذرائع کے حوالے سے  بتایا کہ عدالتی احکامات کے باوجود ایک کے بعد ایک مقدمے میں نام ای سی ایل میں شامل ہونے پر ماڈل ذہنی کوفت کا شکار ہو گئی ہے اور اس نے فیصلہ کیا کہ اگر نام ای سی ایل سے نکلوانے میں کامیاب ہوگئیں تو وہ  رمضان کے آخری عشرے میں تین دن اعتکاف پر بیٹھے گی جبکہ نادار افراد کے لیے سحری اور افطاری کا بھی اہتمام کرے گی۔

یہاں یہ امر بھی قابل ذکر ہے کہ گزشتہ رمضان ماڈل نے اڈیالہ جیل میں گزار ا ہے جہاں وہ قیدیوں اور پولیس اہلکاروں کو بھی افطاریاں کرواتی رہیں ہیں جبکہ گزشتہ دنوں عدالتی حکم کے بعد وہ ایئرپورٹ پہنچی تھیں جہاں پتہ چلا کہ ایک مرتبہ پھر ان کانام حکومت پنجاب کی سفارش پر ای سی ایل میں ڈال دیاگیا۔

Read 356 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto