سلمان خان نے کترینہ کیف کو رات گئے گاڑی میں بٹھال

جمعہ, 12 فروری 2016 19:54

ممبئی (مانیٹرنگ ڈیسک) بالی ووڈاداکار سلمان خان اور کترینہ کیف کے درمیان اب زیادہ قربتیں نہیں لیکن اس کے باوجود دونوں کے درمیان اچھے تعلقات ہیں اور رات گئے سلمان خان نے کترینہ کیف کو اپنے ساتھ لیا جس کی خبر بھارتی میڈیا تک پہنچ گئی ۔
تفصیلات کے مطابق رنبیر کپور سے علیحدگی کے بعد کترینہ کیف مشکل دنوں میں سے گزر رہی ہیں تو سلمان خان میں قریبی معاون ڈھونڈ رہی ہیں۔اس سے پہلے بھی اطلاعات تھیں کہ کترینہ کیف کی فلم ’فتور‘ کی پروموشن کے موقع پر بھی سلمان خان ٹی وی سیٹ پر بھی کترینہ کیف سے ملتے رہے جبکہ شوٹنگ کو روک کر اداکارہ بھی سلمان خان کیلئے وقت نکالتی رہیں اور شوٹنگ کے بعد بھی یہ سلسلہ جاری رہا۔ 
بھارتی اخبارکے مطابق سلمان خان سے ملاقات کے بعد کترینہ کیف نے اپنے ڈرائیور کو بھیج دیا اور رات گئے شوٹنگ ختم ہونے کے بعد سلمان خان نے اُنہیں وہاں سے لے لیااور دونوں کے درمیان ایسے تعلقات ہمیشہ سے ہی رہے ہیں ۔

Read 1039 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto