پاکستان کو F-16 کی فروخت پر ہندوستان کا احتجاج

ہفتہ, 13 فروری 2016 12:12

ہندوستانی وزارت خارجہ کے ترجمان وکاس سوارپ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اپنے ٹویٹ میں کہا کہ ہم پاکستان کو ایف 16 طیارے فروخت کیے جانے کے سلسلے میں اوباما انتظامیہ کی جانب سے نوٹیفکیشن جاری کیے جانے سے مایوس ہوئے ہیں۔

انھوں نے کہا ہندوستان، امریکا کے اس خیال سے اتفاق نہیں رکھتا کہ ان طیاروں کی فروخت سے انتہا پسندی کے خلاف جنگ میں مدد ملے گی، اور اس حوالے سے گزشتہ کئی سالوں کا ریکارڈ خود اپنی کہانی بیان کرتا ہے

بعد ازاں ہندوستانی وزارت خارجہ نے امریکی سفیر کو طلب کرکے ان سے اس فیصلے کے خلاف احتجاج کیا

واضح رہے کہ اوباما انتظامیہ نے پاکستان کو 8 ایف سولہ طیاروں کی فروخت کی منظوری دیتے ہوئے امریکی کانگریس کو اس حوالے سے بتایا کہ منصوبے کو حتمی شکل دے دی گئی ہے۔

گزشتہ روز امریکی محکمہ خارجہ کے ترجمان مارک ٹونر نے ایک نیوز بریفنگ میں بتایا کہ پاکستان کو امریکی ہتھیاروں کی فروخت دہشت گردی کے خلاف جاری جنگ اور امریکا کی خارجہ پالیسی کے مفاد میں ہے۔

ایک ہفتے قبل امریکی محکمہ خارجہ نے کانگریس کو بتایا تھا کہ ہ پاکستان کی فضائی کارروائیوں کی صلاحیت بہتر بنانے کے لیے پُرعزم ہے، اس وقت اس اعلان کو خفیہ رکھے جانے والی ایف 16 طیاروں کی ڈیل کے حوالے سے دیکھا جارہا تھا۔

یہ ریمارکس اوباما انتظامیہ کو پاکستان کو 8 ایف-16 لڑاکا طیاروں کی فروخت سے روکنے کے لیے امریکی میڈیا میں کچھ امریکی قانون سازوں کی جانب سے چلائی جانے والی مہم کے حوالے سے سامنے آئے۔

خیال رہے کہ پاکستان کو طیاروں کی فروخت کی منظوری کے حوالے سے امریکی کانگریس کے چند اراکین کی مخالفت کی وجہ سے تاخیر ہوئی اور ان کے خیال میں اس سے امریکا کو نقصان ہوگا، تاہم اوباما انتظامیہ کا اصرار ہے کہ یہ امریکی مفاد میں ہے۔

Read 221 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto