مقبوضہ کشمیر میں سرکاری عمارت پر قابض 2 افراد ہلاک کر دیئے، ایک کی تلاش جاری: بھارتی فورسز کا دعویٰ

پیر, 22 فروری 2016 16:37

سرینگر (مانیٹرنگ ڈیسک) بھارتی فورسز نے دعویٰ کیا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں عمارت پر حملہ کرنے والے 2 افراد کو ہلاک کر دیا گیا ہے جبکہ 1 کی تلاش جاری ہے۔ بھارتی میڈیا کے مطابق سیکیورٹی فورسز نے آپریشن کے دوران 2 حملہ آوروں کو ہلاک کر دیا ہے جبکہ ایک کی تلاش ابھی جاری ہے۔ 
واضح رہے کہ مقبوضہ کشمیر میں 3 مسلح افراد نے ایک سرکاری عمارت پر قبضہ کر لیا تھا جس کے بعد سیکیورٹی فورسز کے ساتھ فائرنگ کے تبادلے میں بھارتی فوج کے کمانڈوز کے کیپٹن سمیت 5 بھارتی فوجیہلاک  گئے تھے۔ بھارتی میڈیا کے مطابق 3 مسلح افراد نے پہلے پولیس چوکی پر فائرنگ کی اور کریکر پھینکا جس کے بعد وہ قریبی سرکاری عمارت میں داخل ہوگئے جبکہ قابض بھارتی فوج نے موقع پر پہنچ کر عمارت کو گھیرے میں لے لیا اور فائرنگ کا تبادلہ شروع ہو گیا تاہم اب بھارتی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ ان میں سے 2 حملہ آوروں کو مار دیا گیا ہے جبکہ ایک کی تلاش جاری ہے۔

Read 414 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto