آن لائن مقابلے کے بعد 16طالبعلم ایسا شرمناک’انعام‘ جیت گیاکہ خاندان میں ہنگامہ کھڑاہوگیا

بدھ, 24 فروری 2016 18:46

ماسکو: ایک سکول کے 16سالہ طالبعلم نے روسی فحش اداکارہ کیساتھ ایک مہینے تک ہوٹل میں قیام کرنے کا آن لائن مقابلہ جیت لیالیکن نوجوان نے اعتراف کیاکہ اس کی والدہ اس جیت پر خوش نہیں ہیں اور غصے سے کہاکہ وہ اس انعام کی سخت مخالف ہیں ۔ 16سالہ رسلن شیڈرن نے اکترینہ مکاروا کیساتھ ایک مہینہ رہنے کا انعام جیتنے پر اپنی خوشی کا اظہار کیا ، وہ کمپوٹر گیمز سے متعلق ایک ویب سائٹ کے لاکھویں وزٹر تھے ۔ 
برطانوی اخبارکے مطابق رسلن کو بتایاگیاکہ وہ ماسکوکے ایک ہوٹل میں اکترینہ مکاروا کیساتھ ایک مہینہ گزارنے کا اہل قرارپایاہے جس پر لڑکے نے فحش اداکارہ کی تعریف کرتے ہوئے اپنے جذبا ت کا اظہار کیا لیکن عجیب قسمت رکھنے والے اس لڑکے کی بہن اور والدہ نے برہمی کا اظہار کیا۔ لڑکے نے بتایاکہ ابتدائی طورپرا س نے اہل قرارپانے کی اطلاع کو جھوٹ سمجھا لیکن جب یہ حقیقت ثابت ہوئی تو ویب سائٹ کاشکریہ اداکیا، اپنے دوستوں کو فون کیا تو اُنہیں بھی یقین نہیں آیاکہ میں کیا بات کررہاہوں؟چائلڈ ایکٹر کے طورپر کام کرنیوالے رسلن نے بتایاکہ اب دوست بھی خوش ہیں اورکچھ حسد کررہے ہیں ۔لڑکے کا کہناتھاکہ وہ اداکارہ سے ملنے کیلئے شدت سے منتظر ہے ، جب اس ضمن میں اپنی والدہ کو بتایاتو ان کا ردعمل اچھانہیں تھالیکن منا لوں گا، جب اس لڑکی سے ملوں گاتو اسے کہوں گاکہ ’میں ہی وہ لڑکاہوں جس نے آپ کو جیت لیاہے‘
رسلن کی والدہ ویراشیڈرینہ کاکہناتھاکہ وہ اس کے بالکل ہی خلاف ہیں ، رسلن نے امتحان دیناہے اور وہ ابھی پڑھ رہاہے ، ایک ہفتہ بھی بہت تھا ، اُنہیں ایک لاکھ روبل مل جاتے تو اس کی بجائے وہ خوش ہوتے ۔ 
20سالہ اکترینہ کاکہناتھاکہ اس نے تین ماہ قبل ایک نئی ویب سائٹ کے لاکھویں صارف کیلئے انعام بننے پر اتفاق کیا تھا 
یہاں یہ امر بھی قابل ذکر ہے کہ مقابلے کے قواعدوضوابط کے مطابق وہ اپنے کسی نمائندہ مثال کے طورپر باپ کو بھی یہ انعام منتقل کرسکتاہے لیکن اس کی والدہ اس بات کی بھی مخالف ہے اور کہاکہ اس انعام سے فیملی میں جھگڑے ہورہے ہیں جبکہ ان کا بیٹااس پر پاگل ہواجاتاہے ۔ 
رسلن کی بہن کاکہناتھاکہ وہ بھی اس کیخلاف ہیں ، اگر رسلن چاہتاتو وہ ایک گرل فرینڈ ڈھونڈ سکتاتھا، اگر ایک شادی شدہ مرد یا ایک نوجوان لڑکی یہ انعام جیت جاتی تو پھر کیا ہوتا؟ میں جانتی ہوں کہ ان میں سے کچھ یہ گیمز کھیلتی ہیں ، یہ انعام کا بالکل ہی غلط طریقہ ہے ۔

Read 1451 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto