شاہد آفریدی کو ورلڈ کپ کے بعد ریٹائرمنٹ کی شرط پر کپتان بنا یا تھا :شہریار خان

پیر, 29 فروری 2016 17:46

لاہور : پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئر مین شہریار خان نے کہا ہے کہ شاہد آفریدی کو ورلڈ کپ کے بعد ریٹائرمنٹ کی شرط پر کپتان بنا یا تھا ،شاہد آفریدی نے جو بھی بات کرنی ہے وہ میڈ یا میں کرنے کے بجائے مجھ سے  کریں ،کھیل کو سیاست سے الگ ہونا چاہیے ۔

میڈ یا سے گفتگو کرتے ہوئے شہر یار خان نے کہا کہ ایسی خبریں سننے کو ملیں جس میں شاہد آفریدی نے کہا کہ دوستوں اور خاندان کے پریشر کی وجہ سے ریٹائرمنٹ نہ لینے کا فیصلہ کیا ہے ،شاہد آفریدی کو جب کپتانی دی گئی تھی تب انہوں نے خود ہی کہا تھا کہ میں ورلڈ کپ تک کپتان رہوں گا اور اسی شرط پر انہیں کپتان بنا یا گیا تھا ۔انہوں نے کہا کہ اب اگر شاہد آفریدی نے اپنا ارادہ تبدیل کیا ہے تو ان پر کسی قسم کا دباﺅ نہیں ڈالوں گا کیو نکہ ریٹائرمنٹ لینے یا نہ لینے کا فیصلہ کھلاڑی ہی کرتا ہے لیکن شاہد آفریدی کو پریس کانفرنس میں یہ بات کرنے کے بجائے مجھ سے بات کرنی چاہیے تھی،شاہد آفریدی کی جانب سے پریس کانفرنس میں یہ بات کرنا مناسب نہیں تھا ۔شہر یار خان نے کہا کہ ریٹائرمنٹ کے حوالے سے جب شاہد آفریدی مجھ سے بات کریں گے تب ہم فیصلہ کریں گے کہ انہیں کپتان کی حیثیت سے کھیلنا ہے یا کھلاڑی کے طور پر ۔

Read 386 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto