امریکا کی آئندہ سمت پاکستان ہو گی، امریکی صدارتی امیدوار

ہفتہ, 05 مارچ 2016 17:43

واشنگٹن : امریکی صدارتی انتخاب کی دوڑ میں شامل ری پبلکن صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا ہے کہ امریکا کو ابھی افغانستان میں موجود رہنے کی ضرورت ہے کیونکہ اس کا ہمسایہ پاکستان ایسے جوہری ہتھیاروں کا حامل ہے جنہیں محفوظ بنانے کی ضرورت ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ری پبلکن صدارتی مباحثے کے دوران افغانستان کے بارے میں ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ ابھی امریکا کا افغانستان میں موجود رہنا انتہائی ضروری ہے کیونکہ یہ حقیقت ہے کہ ہماری آئندہ سمت پاکستان ہے جو کہ جوہری ہتھیاروں کا حامل ہے اور ہمیں ان جوہری اثاثوں کو بھی محفوظ بنانا ہے ، انہوں نے کہا کہ اگرچہ بھارت بھی ایک جوہری ملک ہے تاہم اس کی فوج طاقتور ہے جو اپنے جوہری اثاثوں کا تحفظ کرنا جانتی ہے۔

Read 544 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto