عروہ حسین کی شرمناک تصاویر منظر عام پر آ گئیں

پیر, 07 مارچ 2016 15:13

بھارت میں پاکستانی اداکارہ عروہ حسین کی شرمناک تصاویر منظر عام پر آ گئیں ہیں جس پر پاکستان میں ہنگامہ کھڑا ہو گیا ہے ۔ ریویو وِٹ ڈاٹ پی کے کے مطابق عروہ حسین نے اپنے ایک قریبی بھارتی دوست کی شادی کی تقریب میں کھینچی گئی اپنی تصاویر اپنے انسٹا گرام اکاﺅنٹ پر شیئر کی ہیں جن میں بے ڈھنگم طریقے سے ناچ گا رہی ہیں اور ’پی پِلا‘رہی ہیں۔ان تصاویر کے سامنے آنے کے بعد سوشل میڈیا پر پاکستانی صارفین برس پڑے۔

عروہ نے اپنی ایک پوسٹ میں اس بات کا تذکرہ بھی کیا ہے کہ وہ اس شادی کی تقریب سے بہت لطف اندوز ہوئی ہے جسے وہ کبھی بھلا نہیں سکے گی۔عروہ کے منگیتر فرحان سعید بھی شادی کی تقریب میں ان کے ہمراہ موجود تھے ۔

فرحان سعید نے بھی ایک پوسٹ میں لکھا ہے کہ یہ اس کے بھائی کی شادی تھی یعنی جس کا مطلب یہ بنا کہ وہ شخص اس کا بہت قریبی دوست وغیرہ تھا ۔ عروہ حسین کی یہ تصاویر ہر کسی کے لئے حیرانگی کا باعث بنیں ہیں کیونکہ عروہ وہاں عجیب حالت میں ہے اور عجیب برتاﺅ کر رہی ہے ۔

 

Read 2896 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto