مصطفیٰ کمال کی نئی پریس کانفرنس ایجنسیوں کے ٹی وی ڈرامے کی ایک کڑی ہے،ندیم نصرت

پیر, 07 مارچ 2016 18:46

لندن، کراچی:ایم کیو ایم لندن رابطہ کمیٹی کے رہنما ندیم نصرت اور عامر خان نے کہا ہے کہ مصطفیٰ کمال اور انیس قائم خانی کے ساتھ ڈاکٹر صغیر کی نئی پریس کانفرنس ایجنسیوں کے ٹی وی ڈرامے کی ہی ایک کڑی ہے۔
 لندن سے جاری بیان میں ندیم نصرت نے کہا کہ پاکستان میں ایجنسیوں کی مدد سے ٹی وی چینلز پر جو ڈرامہ چلایا جا رہا ہے وہ جلد ختم ہو جائے گا۔ڈاکٹر صغیر کا رونا دھونا ڈرامے کا پارٹ ٹو ہے۔ ایجنسیاں ایک بار پھر 1990جیسا ڈرامہ چلانے کی کوشش کر رہی ہیں۔کراچی میں ایم کیو ایم کے سینئر رہنما عامر خان نے کہا ہے کہ کچھ بھی کر لیں ان لوگوں کی پریس کانفرنسوں سے عوام متاثر نہیں ہونگے۔ یہ پہلے سے ہی مسترد لوگ ہیں۔ ان کا رونا دھونا سب عوام کے سامنے ہے اور عوام ان کے گھناونے عزائم سے واقف ہیں۔

Read 294 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto