پاکستانی ہائی کمشنر کی بھارتی سیکرٹری داخلہ سے ملاقات ختم

جمعہ, 11 مارچ 2016 16:29

نئی دلی : بھارت میں پاکستانی ہائی کمشنر عبدالباسط نے کہا ہے کہ سیکرٹری داخلہ نے پاکستانی ٹیم کو مکمل تحفظ فراہم کرنے کی یقین دہانی کرائی ہے تاہم ٹیم کو بھیجنے کا کوئی بھی فیصلہ اسلام آباد کرے گا۔
تفصیلات کے مطابق بھارت میں پاکستانی ہائی کمشنر عبدالباسط نے بھارتی وزارت داخلہ میں سیکرٹری داخلہ سے ملاقات کی جس دوران ورلڈ ٹی 20 کے دوران پاکستان کرکٹ ٹیم کی سیکیورٹی سے متعلق امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ملاقات ختم ہونے کے بعد صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے عبدالباسط نے کہا کہ چاہتے ہیں کہ پاکستان اور بھارت کا میچ ہو، سیکرٹری داخلہ نے تحفظ فراہم کرنے کی یقین دہانی کرائی ہے، میں اپنی سفارشات اسلام آباد کو بھجوا دوں گا تاہم ٹیم کو بھارت بھیجنے سے متعلق کسی بھی قسم کا فیصلہ پاکستانی حکومت ہی کرے گی۔
اس موقع پر ایک صحافی نے ان سے جب سوال پوچھا کہ کیا ان کی ملاقات مثبت رہی ہے؟ جس پر ان کا کہنا تھا کہ بھارت کے ساتھ ملاقات تو مثبت ہی ہوتی ہے۔

Read 237 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto