سکیورٹی فورسز کی کارروائی :بی ایل اے کا اہم رکن میراک بلوچ ہلاک، آپریشن میں2 جوان شہید

ہفتہ, 12 مارچ 2016 17:02

کوئٹہ : سکیورٹی فورسز نے کوئٹہ ، مچھ اور سبی میں کارروائی کرتے ہوئے بی ایل اے کے اہم رکن میراک بلوچ کو ہلاک کر دیا ۔

میڈ یا رپورٹس کے مطابق میراک بلوچ قائد اعظم ریزیڈنسی حملے میں بھی ملوث تھا جبکہ میراک بلوچ ایف سی اور لیویز اہلکاروں پر فائرنگ کے واقعات میں بھی مطلوب تھا۔خبر میں بتایا گیا ہے کہ آپریشن میں پاک فوج کے 60 جوانوں نے حصہ لیا اور آپریشن کا مقصد میراک بلوچ کو ٹارگٹ کر نا تھا جس میں پاک فوج کو کامیابی حاصل ہوئی۔میراک بلوچ ٹرینوں پر حملوں میں بھی ملوث رہا ہے ۔

آپریشن کے دوران پاک فوج کے دو جوان بھی شہید ہو ئے۔ذرائع کا کہناہے کہ میراک بلوچ کو ٹارگٹ کرنے کیلئے پہلے بھی چار آپریشن کئے جا چکے ہیں جس میں وہ بچ نکلتا رہا ہے تاہم پانچویں آپریشن کے دوران اسے ہلاک کر دیا گیا ہے۔

Read 337 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto