جوڈیشل مجسٹریٹ نے مصطفیٰ کانجو کو اشتہاری قرار دے دیا

پیر, 14 مارچ 2016 16:44

لاہور: جوڈیشل مجسٹریٹ نے زین قتل کیس کے مرکزی ملزم مصطفیٰ کانجو کو ناجائز اسلحہ کیس میں اشتہاری قرار دے دیا۔
تفصیلات کے مطابق ناجائز اسلحہ کیس میں ضمانت پر ہونے کے باوجود عدالت میں پیش نہ ہونے پر عدالت نے مصطفیٰ کانجو کو گرفتار کرکے پیش کرنے کا حکم دیاجس پر عدالتی تعمیل کنندہ نے کہا کہ مصطفیٰ کانجو اپنی رہائش گاہ پر موجود نہیں ہے جس کی وجہ سے اس کی گرفتار ی ممکن نہیں ہوسکی لہٰذا اسے اشتہاری قرار دیا جائے۔

اس موقع پر سرکاری وکیل نے موقف اپنایا کہ ملزم کے خلاف غیر قانونی اسلحہ رکھنے کا الزام ہے اور بیرون ملک فرارہے جبکہ جان بوجھ کر عدالت میں پیش نہیں ہورہا جس پر جوڈیشل مجسٹریٹ اکرم آزاد نے ملزم کو اشتہاری قرار دے کر ملزم کے نام پر موجود منقولہ اور غیر منقولہ جائیداد کی تفصیلات طلب کرلیں۔

واضح رہے کہ مصطفیٰ کانجو پر غیر قانونی کلاشنکوف رکھنے کا مقدمہ درج ہے اور یہ وہی کلاشنکوف ہے جس سے ساتویں کلاس کے طالبعلم زین کو قتل کیا گیا تھا۔

Read 461 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto