ایم کیوایم کے وہ رہنماءجو الطاف حسین کی نقل کرتے ہیں، ویڈیو خطاب نہ کرنے کی وجہ بھی سامنے آگئی

منگل, 15 مارچ 2016 15:35

کراچی : متحدہ قومی موومنٹ کے سابق رہنماءنبیل گبول نے انکشاف کیاہے کہ الطاف حسین کی طبیعت انہیں ویڈیو خطاب کی اجازت نہیں دیتی ، اسی لیے وہ آڈیو خطاب کرتے ہیں ، بیماری شدید ہے اور بیڈروم میں ڈاکٹر کے علاوہ کوئی نہیں جاسکتا، جسم سے نکلنے والے مادہ سے شدید بدبوآتی ہے اور اس بیماری کے بارے میں ڈاکٹر ہی بہتربتاسکتے ہیں ، یہ بھی سنا ہے کہ بابرغوری اور مصطفی عزیز آبادی الطاف حسین کی آواز کاپی کرتے ہیں جبکہ بابرغوری سٹیج اداکاربھی رہ چکے ہیں اور یہ اطلاع درست ہوسکتی ہے ۔ 
نجی ٹی وی چینل کے پروگرام میں گفتگوکرتے ہوئے نبیل گبول کاکہناتھاکہ الطاف حسین کو دوچار مسائل ہیں اور بیماری سنجیدہ نوعیت کی ہے ، وہ ٹھیک نہیں کہ ویڈیو کے ذریعے خطاب کریں یا کسی کے سامنے آئیں ، بابر غوری سٹیج پر معین اختر کیساتھ بھی کام کرچکے ہیں جو آواز بدل کر معروف سیاستدانوں کی آواز کی نقل کرتے تھے اور بابر غوری کے بارے میں سب جانتے ہیں ۔ 
نبیل گبول کے بیان پر اینکرپرسن کاشف عباسی کاکہناتھاکہ الطاف حسین کی صحت کے بارے میں افواہیں گردش کررہی ہیں ااور لند ن میں جب رابطہ ہواتو کہاکہ آناچاہتے ہیں ، آپ لوگ ہمیں دعوت دیں اور کئی صحافی آنا چاہیں گے لیکن ابھی تک کوئی پیش رفت نہیں ہوسکی ۔

Read 535 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto