قومی کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ وقار یونس اپنے عہدے سےمستعفی ہو گئے

پیر, 04 اپریل 2016 19:13

لاہور : قومی کرکٹ ٹیم کے کوچ وقار یونس نے اپنے عہدے سے استعفیٰ دے دیا ۔انہوں نے کہا ہے کہ پی سی بی ان کے50سے 60لاکھ بقایا جات ڈومیسٹک کرکٹ پر خرچ کرے ۔
تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی سی بی شہریار خان سے ملاقات کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے قومی کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ وقار یونس کا کہنا تھا کہ کرکٹ بورڈ کے حالات ایسے ہیں کہ انہوں نے کسی نہ کسی کو قربانی کا بکرا بنانا تھا تو اس سے بہتر ہے کہ میں عزت سے چھوڑ جاﺅں لیکن کرکٹ بورڈ کو جب اور جہاں میری ضرورت ہو گی میں پاکستان کی خدمت کے لیے دستیاب ہونگا۔ان کا مزید کہنا تھا کہ ان کے کنٹریکٹ میں ابھی 3ماہ باقی ہیں اور ان کے 50سے 60لاکھ روپے بورڈ کی جانب واجب الادا ہیں ۔ان کی درخواست ہو گی کہ پی سی بی یہ پیسے ڈ ومیسٹک کرکٹ پر خرچ کرے تاکہ آئندہ سالوں میں پاکستان کی کرکٹ بہتر ہو سکے ۔وقار یونس کا کہنا تھا کہ انہوں نے گزشتہ 19ماہ میں جن جن کرکٹرز کے ساتھ کام کیا ہے وہ ان کا شکریہ ادا کرتے ہیں ۔واضح رہے کہ پی سی بی کی گورننگ باڈی کے چیئرمین نجم سیٹھی کے استعفی دینے کی خبریں بھی گردش کر رہی ہیں ۔

Read 205 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto