فواد خان اورانوشکا فلم "اے دل ہے مشکل" میں پاکستانی بنیں گے

پیر, 11 اپریل 2016 21:02

ممبئی: بالی ووڈ میں کامیابی کے جھنڈے گاڑنے والے پاکستانی اداکار فواد خان اور اداکارہ انوشکا شرما نامور فلمساز کرن جوہر کی فلم ’’اے دل ہے مشکل‘‘ میں کراچی کے رہائشی رومانوی جوڑے کا کردار نبھائیں گے۔

پاکستانی اداکار فواد خان اپنی جاندار اداکاری کے باعث بھارتی فلم نگری میں قدم جماچکے ہیں جب کہ ان کی دونوں فلمیں باکس آفس پر شاندار کامیابی سمیٹ چکی ہیں جس کے بعد اب وہ نامور فلمساز کرن جوہر کی فلم ’’اے دل ہے مشکل‘‘ میں اداکار رنبیر کپور، ایشوریا رائے اور انوشکا شرما کے مدمقابل مرکزی کردار ادا کررہے ہیں تاہم وہ فلم میں پاکستانی کے ہی روپ میں نظر آئیں گے۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق نامور فلمساز کرن جوہر کی فلم’’اے دل ہے مشکل‘‘ میں اداکار فواد خان اور انوشکا شرما پاکستانی رومانوی جوڑی کا کردار نبھاتے نظر آئیں گے جس میں دونوں کا تعلق کراچی سے ہوتا ہے جن کی ملاقات ملک سے باہر ہوتی ہے اور ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار ہوجاتے ہیں جب کہ فلم میں فواد خان ڈی جے کا کردار ادا کریں گے اور وہ فلم شوٹنگ کے لیے بھارت میں موجود ہیں۔

واضح رہے کہ کرن جوہر کی فلم’’اے دل ہے مشکل‘‘ رواں سال اکتوبر میں نمائش کے لیے پیش کی جائے گی۔

Read 941 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto