دہشتگردوں کی معاونت؛ پیپلزپارٹی کے رہنما قادر پٹیل کی ضمانت منظور

بدھ, 13 اپریل 2016 21:41

کراچی: انسداد دہشت گردی عدالت نے دہشت گردوں کے علاج میں معاونت کے الزام کا سامنا کرنے والے پیپلزپارٹی کے رہنما قادر پٹیل کی عبوری ضمانت منظور کرلی۔

 پیپلز پارٹی کے رہنما قادر پٹیل اپنے وکیل کے ہمراہ انسداد دہشت گردی کی عدالت میں پیش ہوئے اس موقع پر انہوں نے عبوری ضمانت کی درخواست عدالت میں پیش کی جس میں ان کا کہنا تھا کہ ڈاکٹر عاصم کو نہیں جانتا اگر وہ نواز شریف کا نام لے لیتے تو کیا وہ بھی یہاں کھڑے ہوتے، ان کا کہنا تھا کہ میں نے کسی دہشت گرد کا علاج نہیں کرایا، مجھے بلاوجہ مقدمے میں نامزد کردیا گیا ہے اور اب عدالت میں مقدمے کا سامنا کرنا چاہتا ہوں اس لئے عبوری ضمانت کی درخواست منظور کی جائے۔

سماعت کے دوران عدالت نے ریمارکس دیئے کہ اگر آپ نے حفاظی ضمانت نہیں کرائی ہوتی تو گھر نہیں جاتے تاہم عدالت نے قادر پٹیل کی 2 لاکھ روپے مچلکوں کے عوض عبوری ضمانت کی درخواست منظور کرتے 18 اپریل تک کے لئے سرکاری وکیل کو نوٹسز جاری کردیئے۔

Read 355 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto