چھوٹو گینگ کےخلاف آپریشن کی منصوبہ بندی فوج اوررینجرزافسران نے کی: آئی جی پنجاب

جمعہ, 15 اپریل 2016 21:47

راجن پور : آئی جی پنجاب مشتاق سکھیرا نے کہا ہے کہ کچے کے علاقے میں ڈاکووں کی کمین گاہوں تک جانے کے لیے اہلکاروں نے مرضی سے نام لکھوائے،آپریشن کی پلاننگ مشترکہ تھی،خود شامل نہیں تھا۔
چھوٹو گینگ کے خلاف پولیس کی ناکامی کے بعد تنقید کا نشانہ بننے والے آئی جی پنجاب مشتاق سکھیرا کا پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہنا تھا کہ چھوٹو گینگ کےخلاف آپریشن کی منصوبہ بندی فوج اوررینجرزافسران نے کی جبکہ اس بار پولیس نے بھی مکمل تیاری کی تھی اور اہلکاروں کو آپریشن سے پہلے سپیشل ٹریننگ دی گئی جبکہ ایک ایک پولیس اہلکار کو 2میگزین کے بجائے 5 میگزین دیے تھے۔آئی جی پنجاب کا کہنا تھا کہ وہ اہلکاروں کا حوصلہ بڑھانے کے لیے راجن پور آئے ہیں ۔واضح رہے کہ چھوٹو گینگ کے خلاف آپریشن میں پولیس کا ناکامی کا سامنا کرنا پؑڑا اور اس آپریشن کے دوران 7 اہلکار شہید ہوئے جبکہ 24 کو ڈاکووں نے یر غمال بنا رکھا ہے۔پولیس کی ناکامی کے بعد اب فوج چھوٹو گینگ کے خلاف آپریشن کر  رہی ہے ۔

Read 246 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto