کراچی ۔ڈاکٹر عاصم حسین کو دس روزہ جسمانی ریمانڈ کیلئے نیب کے حوالے

منگل, 19 جنوری 2016 11:39

کراچی(مانیٹرنگ ڈیسک) سابق مشیر پٹرولیم ڈاکٹر عاصم حسین کو 10 روزہ جسمانی ریمانڈ پر نیب کے حوالے کردیا گیا ہے جہاں ان سے سٹاک ایکسچینج میں خورد برد کے حوالے سے پوچھ گچھ کی جائے گی۔
تفصیلات کے مطابق کراچی کی احتساب عدالت میں سٹاک مارکیٹ میں خورد برد کیس کی سماعت ہوئی جس میں ڈاکٹر عاصم حسین کو عدالت کے روبرو پیش کیا گیا۔ سماعت کے دوران ڈاکٹر عاصم کے اہل خانہ بھی عدالت میں موجود تھے۔
عدالت کے روبرو ڈاکٹر عاصم کی ایم آرآئی رپورٹ پیش کی گئی جس میں ان کی صحت کے حوالے سے کسی خاص خطرے کا اظہار نہیں کیا گیا۔
احتساب عدالت نے ڈاکٹر عاصم کو 10 روزہ جسمانی ریمانڈ پر نیب کے حوالے کردیا اور اپنے حکم میں کہا ہے کہ اگر ڈاکٹر تجویز کریں تو انہیں ہسپتال منتقل کیا جائے گا۔ ڈاکٹر عاصم کا میڈیکل چیک اپ کرایا جائے اور انہیں جناح ہسپتال کے ڈائریکٹر کو دکھایا جائے۔

Read 1407 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto