ضلعی حکومت کا تعلیمی ادارے کی عمارت پر قبضہ

پیر, 25 اپریل 2016 12:47

چنیوٹ میں ضلعی حکومت نے تعلیمی ادارے پر قبضہ کرکے عمارت میں دفاتربنا دیے جس کے سبب طالبات تعلیم سے محروم ہوگئیں ہیں۔

تفصیلات کے مطابق چنیوٹ کی تحصیل لالیاں میں ووکیشنل انسٹی ٹیوٹ کالج کے عمارت پرضلعی محکموں نے اپنے دفاتر قائم کرلیے ہیں جس سے گورنمنٹ ٹیکنیکل ٹریننگ سینٹر کی کلاسز کے اجرا کا سلسلہ التوا کا شکار ہوتا جا رہا ہے۔

ضلعی حکومت کی اس بے حسی کے سبب ادارے کے لیے خریدا گیا نیا فرنیچر بھی چنیوٹ انسٹی ٹیوٹ کی عمارت میں انتظامی لاپرواہی کا شکار ہورہا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ متعلقہ حکام کی جانب سے ضلعی حکومت کو متعدد بار خطوط لکھے جانے کے باوجود افسران عمارت چھوڑنے کے لیے تیار نہیں ہیں۔

اس سے قبل جیکب آباد کی تحصیل ٹھل سے منتخب رکن سندھ اسمبلی ڈاکٹر سہراب سرکی نے سرکاری اسکول پر قبضہ کر کے گھر میں تبدیل کردیاتھا ملک کے مختلف دیہی علاقوں اور چھوٹے شہروں میں یہ صورتحال عام ہے جہاں اکثر بااثر افراد اسکولوں کو اپنے ذاتی کاموں کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ کہیں اسکول کے میدان میں شادی کی تقریبات منعقد کی جاتی ہیں کہیں انہیں بھینسوں کے باندھنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

Read 238 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto