کراچی کے شہدا قبرستان میں رینجرز کی کارروائی کے دوران دفن کیا گیا اسلحہ برآمد

جمعرات, 28 اپریل 2016 18:17

کراچی: رینجرز نے عزیز آباد کے شہدا قبرستان میں قبروں کے درمیان چھپایا گیا اسلحہ برآمد کرکے 3 ملزمان کو حراست میں لے لیا ہے۔

کراچی میں رینجرز کی بھاری نفری نے عزیز آباد میں واقع شہدا قبرستان میں کارروائی کی اور قبروں کے درمیان چھپایا گیا اسلحہ برآمد کرلیا، رینجرزنے کارروائی کے دوران 3 ملزمان کو بھی حراست میں لیا ہے جن کا تعلق سیاسی جماعت سے بتایا جاتا ہے۔

رینجرزذرائع کے مطابق شہدا قبرستان میں کی گئی کارروائی 3 روز قبل گرفتار کئے گئے ٹارگٹ کلر محمد کاشف عرف ڈیوڈ کی نشان دہی پر کی گئی ہے، برآمد کئے گئے اسلحے میں ایس ایم جیز کے علاوہ بھاری تعداد میں گولیاں بھی شامل ہیں جب کہ تینوں ملزمان کو تفتیش کے لیے خفیہ مقام پر منتقل کردیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ 3 روز قبل رینجرزنے کاشف کی گرفتاری کا دعویٰ کیا تھا اور اسی کی نشان دہی پر عزیز آباد کے مختلف گھروں سے اسلحے کی برآمدگی بھی ظاہر کی تھی تاہم ایم کیو ایم اور کاشف کی بیوی کا کہنا ہے کہ ملزم کو کئی ماہ قبل دبئی سے گرفتار کیا گیا تھا۔

Read 373 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto