آئی جی سندھ کی صوبے بھر میں سیکیورٹی مؤثر بنانے کی ہدایت

جمعہ, 29 اپریل 2016 12:07

آئی جی سندھ نے ایڈیشنل آئی جی کراچی سمیت پولیس رینج کے تمام ڈی آئی جیز کو صوبے بھر میں سیکیورٹی مؤثر بنانے کی ہدایت کردی۔

ترجمان سندھ پولیس کے دفتر سے جاری ایک اعلامیہ کے مطابق آئی جی سندھ نے ہدایت کی ہے کہ صوبائی سطح پر سیکیورٹی اقدامات کو غیر معمولی بنایا جائے۔ زونز اور اضلاع کے لحاظ سے پولیس پیٹرولنگ، اسنیپ چیکنگ اور پکٹنگ کی جائے۔

اعلامیہ کے مطابق انٹیلی جینس کلیکشن اور شیئرنگ کے عمل کو مربوط اور مؤثر بنایا جائے۔ شہرکے داخلی و خارجی راستوں کی ناکہ بندی کی جائے۔ مشکوک عناصر اور مشتبہ گاڑیوں کی نگرانی کی جائے۔

آئی جی سندھ نے ہداکیت کی ہے کہ مساجد، امام بارگاہوں پر اہلکاروں کو تعینات کیا جائے۔ نماز جمعہ کے اجتماعات کی سیکیورٹی کو فول پروف بنایا جائے اور پولیس موبائل اور موٹرسائیکل گشت کو بڑھایا جائے۔

Read 295 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto