دوستی کیوں نہیں کی؟لڑکےنےلڑکی کوگولی ماردی

بدھ, 04 مئی 2016 21:11

لاہور : لڑکے سے دوستی نہ کرنے اور انکار پر لڑکے نے طیش میں آکر لڑکی کو گولی مار دی، حملے میں لڑکی کی والدہ بھی زخمی ہوئیں۔

لاہور کے علاقے شمالی چھاﺅنی میں لڑکے نے دوستی نہ کرنے پر مشتعل ہوکر لڑکی پر فائرنگ کردی، جس سے لڑکی اور اس کی والدہ زخمی ہوگئیں۔ عینی شاہدین کے مطابق ملزم لڑکی کا محلے دار ہے، جس نے لڑکی کو دوستی کی پیشکش کی تھی اور اپنا موبائل نمبر بھیجا تھا، تاہم لڑکی سے لڑکے سے دوستی پر صاف انکار کردیا تھا، جس پر لڑکے کو انکار قبول نہ ہوا اور طیش میں آکر لڑکی کے گھر میں گھس کر فائرنگ کردی۔

حملے کے بعد لڑکا موقع سے فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا، جس کی تلاش جاری ہے، لڑکی اور اس کی ماں کو اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

واضح دو روز قبل بھی لاہور میں ایسا ہی واقعہ رونما ہوا تھا، جس میں نامعلوم لڑکوں کی جانب سے لڑکی کو چاقوں کے وار سے شدید زخمی کردیا گیا تھا

Read 900 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto