نو منتخب میئر صادق خان نے ٹرمپ کی امریکہ آنے کی پیشکش ٹھکرا دی

بدھ, 11 مئی 2016 12:08

لندن کے نو منتخب میئر صادق خان نے ڈونلڈ ٹرمپ کی امریکہ آنے سے متعلق تجویز ٹھکرا دی۔ ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ صادق خان کے امریکہ آنے پر پابندی نہیں ہوگی۔

امریکی صدارت کے خواب دیکھنے والے ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ امریکہ کا سفر کرنے والے تمام مسلمانوں پر پابندی عائد کرنے کی مجوزہ پالیسی میں صادق خان کے لیے رعایت ہوسکتی ہے۔ لندن کے میئر نے ڈونلڈ ٹرمپ کی پیشکش ٹھکراتے ہوئے کہا کہ یہ صرف ان کے بارے میں نہیں ہے۔ یہ ان کے دوستوں، خاندان اور ہر اس شخص کے بارے میں ہے جو دنیا میں کہیں بھی ان کی طرح کے پس منظر سے ہے۔

صادق خان کا کہنا تھا کہ ٹرمپ کی طرف سے امریکہ میں مسلمانوں پر عارضی پابندی عائد کرنے کی تجویز ایک ایسی چیز ہے جس سے وہ لوگ براہ راست متاثر ہوتے ہیں جو ان سے قریب ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ٹرمپ کے اسلام سے متعلق کم علمی پر مبنی خیالات دونوں ملکوں کو غیر محفوظ بنا سکتے ہیں۔

صادق خان کے میئر منتخب ہونے پر ڈونلڈ ٹرمپ نے خوشی کا ظہار کرتے ہوئے کہا تھا کہہ صادق خان مسلمانوں کے امریکہ آنے کی پابندی سے مستشنیٰ ہوں گے۔

Read 533 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto