ڈرون حملے ملکی سالمیت کے خلاف ہیں،آرمی چیف کا امریکہ کو پیغام

بدھ, 25 مئی 2016 13:27

چیف آف آرمی اسٹاف جنرل راحیل شریف نے جی ایچ کیو راولپنڈی میں امریکی سفیر “ڈیوڈ ہیلے” سے ملاقات کی اور پاکستانی سرزمین پر ڈرون حملوں پر شدید تحفظات اور تشویش کا اظہار کیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سرزمین پر امریکی ڈرون حملے کے بعد چیف آف آرمی اسٹاف جنرل راحیل شریف نے امریکی “سفیر ڈیوڈ ہیلے” کو جی ایچ کیو بلا کر ملاقات کی ہے۔ ملاقات کے دوران چیف آف آرمی اسٹاف نے ڈرون حملوں پر شدید تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے یاد دلایا کہ پاکستان کی دہشتگردی کی خلاف جنگ میں کاوشیں،قربانیاں اور کامیابیاں غیرمتزلزل ہیں،جنگ میں پاکستان آرمی کے آفیسرز سے لے کر معصوم بچے شہید ہوئے ہیں۔

اس موقع پر چیف آف آرمی اسٹاف نے اپنی تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ڈرون حملے میں ملا اختر منصور کی ہلاکت سے خطہ میں دیر پا امن کے لیے جاری مزاکرات کا عمل متاثر ہو سکتا ہے،پاکستان افغانستان میں امن کا خواہاں ہے،اوراس مقصد کے لیے تمام فریقوں کو مزاکرات کی میز پر لانے کے لیے کلیدی کردار ادا کر رہا ہے۔

اس موقع پر چیف آف آرمی اسٹاف نے امریکی سفیر “ڈیوڈ ہیلے” پر واضع کیا کہ بغیر کسی پیشگی اطلاع کے کیے جانے والے ڈرون حملوں سے امریکہ اور پاکستان کے درمیان تعلقات متاثر ہو سکتے ہیں۔

چیف آف آرمی اسٹاف جنرل راحیل شریف امریکی سفیر سے ملاقات کے دوران نے اس بات کا اعادہ کیا کہ دہشت گردی کے خلاف جاری جنگ میں جو کردار ادا کیا ہے وہ کسی اتحاد سے بڑھ کر ہے،اور یہ جنگ آکری دہشت گرد کے خاتمے تک جاری رہے گی

Read 461 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto