ایم کیوایم کے اسیرکارکنوں کو کمالوگروپ میں شامل ہونے پررہائی کالالچ دیا جارہا ہے، کنورنوید

منگل, 31 مئی 2016 17:22

کراچی: ایم کیو ایم کے رہنما کنور نوید جمیل کا کہنا ہے کہ جیل میں قید ان کے کارکنوں کو لالچ دی جارہی ہے کہ کمالو گروپ میں شمولیت کی صورت میں انہیں رہا کردیا جائے گا۔

ایم کیو ایم کے مرکز نائن زیرو پر رابطہ کمیٹی کے دیگر ارکان کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے کنور نوید جمیل نے کہا کہ ایم کیو ایم کے کارکنوں کی وفاداریاں تبدیل کرائی جارہی ہیں، اس سلسلے میں اراکین اسمبلی، رابطہ کمیٹی کے ارکان اور بلدیاتی نمائندوں کو دھمکی آمیز فون کالز کی جارہی ہیں۔ کمالو گروپ کے لوگ پورے کراچی میں ایم کیوایم کے لوگوں کو دھمکیاں دے رہے ہیں جب کہ جیل میں موجود کارکنوں کو لالچ دی جارہی ہے کہ اگر وہ ان کے گروپ میں شامل ہوجائیں تو انہیں رہا کردیاجائے گا۔

ایم کیو ایم کے رہنما کا کہنا تھا کہ ایم کیو ایم حقیقی سے تعلق رکھنے والے لوگوں نے سرکاری سرپرستی میں لانڈھی، ملیر، شاہ فیصل کالونی، کونگی، لائنزایریا میں لوگوں کی زندگی اجیرن کردی ہے، جب کہ ایم کیو ایم کے رہنما پولیس اسٹیشن گئے تو ان کی کوئی شنوائی ہی نہیں ہوئی۔

Read 393 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto