بلوچستان ۔آوارانمیںفورسز کا آپریشن،1ایف سی اہلکار شہید،6دہشتگرد ہلاک

ہفتہ, 23 جنوری 2016 17:15

آواران : بلوچستان کے ضلع آواران میں سیکیورٹی فورسز کے سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ کے تبادلے میں چھ دہشت گرد مارے گئے، جب کہ ایک ایف سی اہل کار نے جام شہادت نوش کیا۔
جمعہ کی رات بلوچستان کے ضلع آواران کے علاقے مشکے میں سیکیورٹی فورسز کی جانب سے سرچ آپریشن کیا گیا، سرچ آپریشن کے دوران پناہ گاہوں میں چھپے دہشت گردوں نے ایف سی اہل کاروں پر فائرنگ کردی، ایف سی کی جوابی فائرنگ میں چھ دہشت گرد مارے گئے، جب کہ فائرنگ کے تبادلے میں ایک اہل کار گولی لگنے سے شہید ہوگیا۔
پنجاب میں فیصلہ کن آپریشن شروع ہوگیا
ایف سی ذرائع کے مطابق حملے کے بعد علاقے کو سیل کر دیا گیا ہے، جب کہ تلاشی اور سرچنگ کا عمل وفقے وقفے سے جاری ہے۔ واضح رہے کہ فورسز کی کوششوں اور کامیاب آپریشنز کے بعد بلوچستان میں امن و امان کی صورت حال میں نمایاں تبدیلی آئی ہے اور حالات معمول پر آنا شروع ہوئے ہیں۔
وزیر داخلہ بلوچستان کی گاڑی بارودی سرنگ سے ٹکرا گئی
یہاں یہ بات بھی قابل ذکر ہے کہ حالیہ کارروائی وزیر قانون پنجاب رانا ثناءاللہ کی جانب سے دیئے گئے تازہ بیان کے بعد سامنے آئی ہے، جس میں انہوں نے سندھ اور بلوچستان کی سرحد پر شرپسندوں کے خلاف فیصلہ کن کارروائی کا اعلان کیا۔

Read 1152 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto