پھولوں کو کئی روز تک تازہ اور خوشبوداررکھنے کا طریقہ دریافت

منگل, 07 جون 2016 10:53

 امریکی کمپنی نے جینیاتی طور پر ایسا گلاب کا پھول تیار کیا ہے جو معمول سے مزید کئی روز تک تروتازہ اور خوشبودار رہتا ہے۔

کمپنی نے تبدیل شدہ گلاب کے لیے اس سال پیٹنٹ کی درخواست دائر کردی ہے جس میں پودے کے ڈی این اے کو تبدیل کیا گیا ہے جو اس سے ایتھائلین گیس کے اخراج کو روکتا ہے۔ یہ گیس پھلوں کو پکاتی اوراسی کی وجہ سے پھولوں کی پتیاں مرجھا کر بے جان اور سیاہ ہوجاتی ہے۔  اس طریقے سے گلاب، جمبالہ اور کارنیشن کے پھولوں کو مزید کئی روز تک تازہ رکھا جاسکتا ہے اور اس وجہ سے ان پھولوں کی برآمدات اور تجارت کو فروغ مل سکے گا۔

امریکی پیٹنٹ اور ٹریڈ مارک آفس میں دی گئی درخواست کے مطابق اس کی سب سے اہم ایجاد آراین اے نامی مادہ ہے جو گلدان کے پانی میں شامل کرکے پھولوں کے رنگ، خوشبو اور ظاہری کیفیت کو طویل عرصے تک برقرار رکھ سکیں گے۔ کمپنی ماہرین نے اس کے لیے ای آئی این ٹو جین پر کام کیا ہے جو گلاب اور دیگر پودوں کے پھولوں میں ایتھائلین پیدا کرتا ہے۔

Read 563 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto