عدالت نے شفقت چیمہ کو 14 روزہ جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا

پیر, 13 جون 2016 19:00

اسلام آباد کی احتساب عدالت نے دفتر خارجہ کے گرفتار ڈائریکٹر شفقت چیمہ کے مزید جسمانی ریمانڈ کی استدعا مسترد کر کے 14روزہ جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا۔ ملزم نے عدالت میں پلی بارگین کی درخواست دائر کر دی۔

اسلام آباد: کرپشن اور انسانی اسمگلنگ کے الزامات دفتر خارجہ کے گرفتار ڈائریکٹر شفقت چیمہ کے مزید جسمانی ریمانڈ کی استدعا نامنظور۔ 14 روزہ جوڈیشل ریمانڈ پر جیل بھیج دیا گیا۔ ملزم کی جانب سے پلی گین کی درخواست ۔ احتساب عدالت میں پیشی کے موقع پر نیب نے عدالت سے مزید جسمانی ریمانڈ کی استدعا کرتے ہوئے موقف اختیار کیا کہ ملزم کے 22 کروڑ سے زائد کے ناجائز اثاثوں کا سراغ لگا لیا گیا ہے۔ لاکھوں مالیت کے طلائی زیورات کی برآمدگی باقی ہے۔ نیب کی خاتون تفتیشی افسر نے ملزم کے موبائل سے حاصل زیورات کی تصاویر بھی پیش کیں۔ نیب نے ملزم کے سپین میں ایک ہوٹل کا بھی سراغ لگایا ہے جس کے بارے میں معلومات کے لئے دفتر خارجہ کو خط لکھ دیا گیا ہے۔ 
 

 

Read 273 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto