ملک بھر میں دیرپا استحکام کے لیے انٹیلی جنس بنیادوں پر آپریشن جاری رہے گا، سربراہ پاک فوج

منگل, 14 جون 2016 19:34

راولپنڈی: پاک فوج کے سربراہ جنرل راحیل شریف نے کہا ہے کہ ملک بھر میں دیرپا استحکام کے لیے انٹیلی جنس بنیادوں پر کامبنگ آپریشن جاری رہے گا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے فاٹا میں جنوبی اور شمالی وزیرستان کا دورہ کیا، اس موقع پر انہوں نے دہشت گردوں کے خلاف جاری آپریشن اور ٹی ڈی پیز کی واپسی اور آباد کاری کا جائزہ لینے کے علاوہ ایک اسپتال اور سڑک کا بھی افتتاح کیا۔

پاک فوج کے سربراہ نے قبائلی عمائدین سے ملاقات کے دوران ان کی قربانیوں کو سراہا اور یقین دلایا کہ فاٹا کی ترقی فوج کی ترجیحات میں شامل ہے، یہ ترقیاتی منصوبے قبائلی علاقوں میں معیار زندگی کو بہتر بنائیں گے جب کہ فاٹا میں موثر بارڈر مینجمنٹ پر توجہ دی جائے گی۔ ان  کا کہنا تھا کہ دہشت گردوں کو دوبارہ یہاں نہیں آنے دیا جائے گااور فوج اس وقت تک واپس نہیں جائے گی جب تک کام مکمل نہیں ہوجاتا۔

آرمی چیف جنرل راحیل شریف کا کہنا تھا کہ رواں برس نقل مکانی کرنے والوں کی آباد کاری کا مکمل کرلیا جائے گا ، اس کے علاوہ ملک بھر میں دیرپا استحکام کے لیے انٹیلی جنس بنیادوں پر کامبنگ آپریشن جاری رہے گا۔

Read 433 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto