ڈونلڈ ٹرمپ کی مہم کے مینیجر مستعفی ہو گئے

منگل, 21 جون 2016 00:04

امریکہ کی رپبلکن جماعت کی جانب سے ممکنہ صدارتی امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کی انتخابی مہم چلانے والے کوری لیونڈوسکی نے استعفیٰ دے دیا ہے۔

ٹرمپ کی مہم کی ترجمان کا کہنا ہے کہ کوری اب ٹرمپ کی مہم کے ساتھ کام نہیں کر رہے اور ٹرمپ کی پوری ٹیم ان کی محنت کے لیے شکر گزار ہے۔

کوری کا مستعفی ہونے کی وجہ معلوم نہیں ہو سکی ہے۔ٹرمپ کی ٹیم صدارتی انتخابات کے حوالے سے مہم میں تبدیلیاں لا رہی ہے۔

کوری نے ایسے وقت استعفیٰ دیا ہے جب ٹرمپ کی سخت زبان اور سخت گیر امیگریشن پالیسی کے حوالے سے ٹرمپ کو رپبلکن جماعت کے سینیئر رہنماؤں کی سخت مخالفت کا سامنا ہے۔

اورلینڈو کے نائٹ کلب پر ہونے والے حملے کے بعد ڈونلڈ ٹرمپ کے ردعمل پر سخت تنقید کی گئی ہے۔

اس حملے میں 49 افراد ہلاک ہوئے تھے۔ اس حملے کے بعد ٹرمپ نے ایک بار پھر اپنے اس موقف کا اعادہ کیا کہ امریکہ میں مسلمانوں کا داخلہ بند کردیا جانا چاہیے۔

رپبلکن جماعت نے ٹرمپ سے اس وقت دوری اختیار کی جب انھوں نے ایک ہسپانوی جج پر تنقید کی جو ٹرمپ کے خلاف ہونے والے دو مقدمات کی سماعت کر رہے ہیں۔

کوری لیونڈوسکی کے پریس کے ساتھ تعلقات اچھے نہیں رہے۔ اس سال کے شروع میں ان پر ایک جلسے کے بعد ٹرمپ کے راستے سے ایک خاتون صحافی کو دھکا دے کر ہٹانے کی فرد جرم عائد ہوا تھی۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے اس واقعے پر کوری کا بھرپور دفاع کیا اور آخر میں ان کے خلاف مقدمہ ختم کر دیا گیا۔

ڈونلڈ ٹرمپ کی مہم کے ایک ڈائریکٹر مائیکل کپوٹو نے کوری کے مستعفی ہونے کی خبر کے بعد ٹوئٹ کیا ’ڈنگ ڈونگ جادو گرنی مر گئی‘۔

کوری اور ٹرمپ کے چیف سٹیریٹیجسٹ پال منافورٹ کے درمیان اختلافات تھے اور کوری پال کے اقدامات کو روکنے کے لیے مزید سٹاف بھرتی کرتے تھے۔

واضح رہے کہ ڈونلڈ ٹرمپ کی شہرت میں کمی واقع ہو رہی ہے اور ووٹروں کی اکثریت ان کے حق میں نہیں ہیں۔

Read 676 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto