ایدھی کی وفات، قومی کرکٹ ٹیم کے بازﺅں پر سیاہ پٹیاں، ایک منٹ کی خاموشی اختیار کی

اتوار, 10 جولائی 2016 07:52

لاہور :  معروف سماجی شخصیات عبدالستار ایدھی کی وفات نے دورہ انگلینڈ پر موجود پاکستان کرکٹ ٹیم کے کھلاڑیوں کو بھی غمگین کر دیا ہے جو سیسکس کے خلاف میچ میں بازوﺅں پر سیاہ پٹیاں باندھ کر میدان میں اتریں اور انسانیت کے خدمت گار کی یاد میں ایک منٹ کی خاموشی بھی اختیار کی۔ 
ذرائع کے مطابق عبدالستار ایدھی کی وفات سے جہاں پوری قوم ہی غم میں ڈوبی ہے وہیں سات سمندر پار بیٹھے قومی کرکٹ ٹیم کے کھلاڑی بھی دکھی ہیں۔ ان کے دکھ کا اندازہ اس وقت ہوا جب تمام کھلاڑی سیسکس کے خلاف پریکٹس میچ کیلئے میدان میں آئے تو ان کے بازوﺅں پر سیاہ پٹیاں بندھی تھیں جبکہ انہوں نے میچ سے قبل ایک منٹ کی خاموشی بھی اختیار کی۔ ذرائع کے مطابق قومی ٹیم انگلینڈ کے خلاف افتتاحی ٹیسٹ میچ میں بھی بازوﺅں پر سیاہ پٹیاں باندھ کر میدان میں اترے گی۔

Read 470 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto