بھارتی وزیراعظم نریندر مودی کے کچن کا کتنا خرچہ؟

پیر, 08 فروری 2016 18:22

نئی دہلی:نریندر مودی کے کچن کا خرچہ، بیماری کی چھٹیاں اور سٹاف کی تنخواہ جیسے سوالات کے جواب دیتے عملہ تھک گیا۔ رائٹ ٹو انفارمیشن ایکٹ کے تحت مودی کی زندگی سے متعلق سوالات، 35 ہزار خط کھولے نہ جا سکے۔ 

 انفارمیشن ایکٹ کے تحت بھارتی عوام نے وزیراعظم نریندر مودی سے سوالات کی بھرمار کر دی۔ وزیراعظم آفس کا عملہ جواب دیتے دیتے تھک گیا۔ 35 ہزار خطوط کھولے ہی نہیں جا سکے۔ تفصیلات کے مطابق انفارمیشن ایکٹ کے تحت بھارتی عوام کی جانب سے سوالات میں پوچھا گیا کہ بھارتی وزیراعظم کے کچن کا خرچہ کتنا ہے؟۔ مودی کا سٹاف پکنک پر جاتا ہے یا نہیں؟۔ سٹاف کی تنخواہ کتنی ہے؟۔ نریندر مودی کے کچن میں گیس کے کتنے سلنڈر آتے ہیں؟۔ مودی کے وائی فائی کی سپیڈ کیا ہے؟۔ انہوں نے بیماری کی کتنی چھٹیاں لیں؟۔ ایسے اور ان جیسے کئی سوالات کے جوابات بھارتی قوم اپنے وزیراعظم سے جاننا چاہتی ہے۔ بھارتی میڈیا کے مطابق وزیراعظم مودی کے آفس کو رائٹ ٹو انفارمیشن ایکٹ کے تحت ہزاروں درخواستیں موصول ہوئی ہیں جن میں بھارتیوں نے وزیر اعظم کی زندگی سے جڑی معمولی باتوں سے متعلق سوالات پوچھے ہیں اور دل کی باتیں بھی کی ہیں۔ ایک درخواست میں یہ تک لکھا کہ وزیراعظم بھارت کے پرائم خادم ہیں، پرائم منسٹر نہیں۔ بھارتی میڈیا کے مطابق وزیراعظم کے دفتر کا عملہ آج کل ان سوالات کے جوابات دینے میں مصروف ہے تاہم عملے کی کمی کی وجہ سے 35 ہزار خطوط کھولے ہی نہیں جا سکے۔

Read 230 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto