عمران خان کے پی کے اسمبلی میں ویلنٹائن ڈے کیخلاف قرارداد کے ذمہ دار ہیں: ریحام خان

ہفتہ, 13 فروری 2016 19:11

لاہور(مانیٹرنگ ڈیسک) اینکر پرسن اور عمران خان نے سابق اہلیہ ریحام خان نے کہا ہے کہ سیاست دان اقتدار میں آکر اپنا منشور بھول جاتے ہیں۔ کے پی کے اسمبلی میں ویلنٹائن ڈے پر پابندی کے ذمہ دار عمران خان ہیں۔
 انہوں نے کہا کہ پارٹی میں ہر بات کا ذمہدار اس کا چیئرمین ہوتا ہے۔وہ ہی اس قراردا د کے ذمہ دار ہیں۔انہوں نے مزید کہا کہ میں عمران خان کے بارے میں کوئی بات نہیں کہنا چاہتی لیکن یہ جو خیبر پی کے اسمبلی میں پابندی لگی ہے اس کے ذمہ دار عمران خان ہی ہیں۔ویلنٹائن ڈے کے بارے میں پی ٹی آئی کے نظریات کے بارے میں مجھے معلوم نہیں لیکن اس وقت پارٹی کے بارے میں لوگوں میں کنفیوژن بڑھ رہی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ جماعت اسلامی کے ویلنٹائن ڈے کے بارے میں دلائل بہت کمزور ہیں۔

Read 422 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto