آوٹ ہونے کے بعد شاہد آفریدی کا بلاول بھٹی کو دھکا، معذرت بھی کر لی

بدھ, 17 فروری 2016 19:41

دبئی(مانیٹرنگ ڈیسک) کراچی کنگز کے خلاف میچ میں پشاور زلمے کے کپتان شاہد آفریدی آوٹ ہونے کے بعد باولر بلاول بھٹی کو دھکا دیا لیکن یہ غیر ارادی تھا ۔
میچ میں جب بلاول بھٹی نے آفریدی کو آوٹ کیا تو انہوں نے اپنی خوشی کا اظہار کیا اور پچ پر کھڑے ہوگئے اسی دوران آفریدی سکور لینے کیلئے بڑھے تو روستے میں بلاول بھٹی تھے اس پر انہوں نے بلاول کو دھکا دیا لیکن یہ ان کو روستے سے ہٹانے کیلئے تھا ۔ یہ دھکا جان بوجھ کر نہ دیا گیا۔ بعد میں آفریدی نے بلاول  سے معذرت بھی کی اور اس کے سر پر پیار بھی دیا۔ واضح رہے کہ پی ایس ایل کے ایک میچ میں احمد شہزاد اور وہپاب ریاض میں بہت زیادہ تلخ کلامی ہو ئی تھی جس سے پی ایس ایل کا امیج بھی خراب ہوا ۔

Read 431 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto