مک مکا کی سیاست سے ملک کی خدمت نہیں ہوتی ،پیپلز پارٹی مضبوط اپوزیشن کا کردا ر ادا کر رہی ہے :خورشید شاہ

جمعرات, 25 فروری 2016 17:56

لاہور :قائد حزب اختلاف خورشید شاہ نے کہاہے کہ مک مکاکی سیاست سے ملک کی خدمت نہیں ہوتی ،دیکھنا ہو گا کیا ہم مک مکا کی سیاست پر تو نہیں چل رہے ،پیپلز پارٹی پارلیمنٹ میں مضبوط اپوزیشن کا کردار ادا کر رہی ہے ۔ان کا کہنا ہے کہ نیب کو کس سانپ نے کاٹاتھا جو وہ پنجاب میں گئے ؟۔خورشید شاہ نے کہا کہ آصف علی زرداری کے بیان پر واویلا مچا یا گیا حالانکہ آصف علی زرداری کا بیان ساری قوم کی آواز ہے ۔

لاہور میں واقع ایوان اقبال میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے خورشید شاہ نے کہا کہ ہم تختہ دار پر بھی چڑ ھ جائیں تو روتے نہیں ہیں ،وزارت اعظمیٰ سے مستعفی ہونے پر بھی احتجاج نہیں کرتے اور پیپلز پارٹی کو عدالتوں میں گھسیٹا بھی جائے تو خاموش رہتے ہیں ۔انہوں نے کہا کہ پنجاب میں جو لوگ بیٹھے ہیں وہ مقدس گائے اور دود ھ سے دھلے ہوئے ہیں ،نیب کو کس سانپ نے کاٹا تھا جوپنجاب میں گئے ،نیب نے پنجاب میں ہاتھ ڈال کر غلطی کی ۔ان کا کہنا تھا کہ کمزور پارلیمنٹ سے کمزور جمہوریت جنم لیتی ہے اس لیے پیپلز پارٹی جمہوریت کو مضبوط کرنا چاہتی ہے تاکہ پارلیمنٹ بہتر طریقے سے کام کر سکے جس سے ملکی ترقی ممکن ہو سکے ۔خورشید شاہ نے کہا کہ ملک کو لوٹنے والے مگرمچھوں کو دیکھنے کا بہت پہلے کہا تھا ،ان مگر مچھوں کے خلاف کارروائی ہونی چاہیے ۔

Read 313 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto