مصطفیٰ کمال کے الزامات من گھڑت بے بنیاد اور جھوٹ پر مبنی ہیں:رحمان ملک

جمعرات, 03 مارچ 2016 18:58

کراچی : پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما رحمان ملک نے کہاہے کہ مصطفیٰ کمال کے الزامات سمجھ سے بالا تر ہیں ،تمام الزامات من گھڑت بے بنیاد اور جھوٹ پر مبنی ہیں ،جب بھی الطاف حسین سے ملاقات کی اس کے بعد بیان جاری کیا ۔
رحمان ملک نے مصطفیٰ کمال کی پریس کانفرنس پر رد عمل دیتے ہوئے کہا کہ الطاف حسین سے ملاقاتیں جتنی بھی ہوئیں وہ محض اتحادی حکومت قائم رکھنے کیلئے کیں تھیں اور کسی بھی ملاقات میں دہشتگردی یا لوٹ مارکے حوالے سے کوئی بات نہیں ہوئی ہے ۔ان کا کہناتھا کہ ہر ملاقات کے بعد بیان بھی جاری کیا ہے ۔رحمان ملک کا کہناتھاکہ مصطفیٰ کمال کو کچھ قوتوں نے گورنر سندھ بنانے کی سفارش کی تھی اور اس تجویز کومیں نے مسترد کیا تھا جس کے باعث مصطفیٰ کمال کے دل میں آج بھی رنجش موجود ہے ۔
ان کا کہناتھا کہ الطاف حسین سے ملاقات کے بعدمشترکہ اعلامیے میں دونوں پارٹیوں کی رائے ضرورشامل ہوتی،ایم کیو ایم کے اعلامیے لکھوانا نہ میراکام تھااورنہ کبھی لکھے۔

Read 383 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto