لیجنڈ ریسلر رک فلیئر بیماری کے بعد کوما میں چلے گئے

جمعرات, 17 اگست 2017 01:36

نیویارک: رک فلیئر کو ریسلنگ کی دنیا میں لیجنڈ کا درجہ حاصل ہے اور اس وقت وہ انتہائی بیمار اور کوما میں ہے۔یہ بات امریکی میڈیا کی مختلف رپورٹس میں سامنے آئی ہے۔سولہ بار ورلڈ چیمپئن رہنے والے رک فلیئر جب ہسپتال میں داخل ہوئے تو ان کے ترجمان نے اسے معمول کے طبی معائنہ قرار دیا تھا۔تاہم چند گھنٹوں بعد ترجمان نے تسلیم کیا کہ ریسلنگ لیجنڈ کی حالت ٹھیک نہیں اور ہمیں سابق ریسلر کے لیے پرستاروں کی دعاں کی ضرورت ہے جنھیں اس وقت مشکل طبی مسائل کا سامنا ہے۔

 

ڈبلیو ڈبلیو ای کے ہال آف فیمر مائیکل ہیز نے بھی رک فلیئر سے ملاقات کے بعد بتایا کہ ان کی حالت زیادہ اچھی نظر نہیں آتی۔ایک اور رپورٹ کے مطابق رک فلیئر اس وقت طبی لحاظ سے کوما میں ہے، تاہم انہیں کس بیماری کی وجہ سے اس کا سامنا ہوا، یہ تاحال علم نہیں ہوسکا۔مگر بیشتر حلقوں کا ماننا ہے کہ ریسلنگ لیجنڈ کو دل کے مسائل کا سامنا ہے جس کا اعتراف وہ اپنی سوانح حیات میں بھی کرچکے ہیں۔

Read 322 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto