سکولوں سے متعلق نئے قانون کے خلاف کل سے غیر معینہ مدت کے لیے ہڑتال کا اعلان بھی ہو سکتا ہے :کاشف مرزا

منگل, 08 مارچ 2016 19:35

لاہور : آل پاکستان پرائیویٹ سکولز فیڈریشن کے صدر کاشف مرزا نے کہا ہے کہ نئے قانون کےخلاف جاری ہڑتال کے خاتمے سے متعلق رانا مشہود کا دعویٰ غلط ہے، فیصل آباد میں کسی گروپ کے ہڑتال ختم کرنے سے فرق نہیں پڑے گا ۔
تفصیلات کے مطابق سکولوں سے متعلق بننے والے نئے قانون پر حکومت اور تعلیمی اداروں کے مالکان کے درمیان ڈیڈ لاک بر قرار ہے۔آل پاکستان پرائیویٹ سکولز فیڈریشن کے صدر کاشف مرزا کا کہنا ہے کہ نئے قانون کی موجودگی میں ہمارے لیے اپنے ادارے چلانا ممکن نہیں،اس قانون کے ذریعے کرپشن کے نئے راستے کھلیں گے۔ فیسوں میں پانچ فیصد تک اضافے کی پابندی کے ساتھ سکول مالکان بڑھتی ہوئی مہنگائی کے اس دور میں سکول نہیں چلا سکیں گے۔ان کا مزید کہنا تھا کہ حکومت کی جانب سے ہڑتال کے خاتمے کے لیے سکول مالکان کو ہراساں کیا جا رہا ہے ،زبردستی سے ہمارے جائز مطالبات کو دبایا نہیں جا سکتااور اگر حکومت کا رویہ یہی رہا تو کل سے غیر معینہ مدت کے لیے ہڑتال کا اعلان بھی ہو سکتا ہے ۔

Read 380 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Pakistanviews.org

pakistanviews.org stands as a website enlightening the masses with all information related to current affair, entertainment, sports, technology, etc. It has been brought into existence to ensure that voice of Pakistan reaches the masses. Ensuring that a true picture of Pakistan is portrayed in the right manner to the world. The website is to bring forth the real picture of Pakistan negating avenues of Terrorism and Non-State Acto